niedziela, 7 października 2018

BACK TO SUNNY DAYS

Hej!

Znowu nie pisałam przez długi czas, wynika to jednak w dużej mierze z faktu, że nie bardzo byłam w stanie pozować do jakiś zdjęć. Rozwaliłam sobie kolano i już od dłuższego czasu kuleję, a na początku musiałam się oszczędzać i ruszać z domu tylko wtedy kiedy to było konieczne. Ciężko więc było się wybrać na jakieś zdjęcia, toteż chcąc nie chcąc blogowanie musiałam wstrzymać. Teraz jest już trochę lepiej, z domu i tak się ruszać muszę (maturalna klasa ayeeee), więc chyba znowu posty zaczną się pojawiać systematycznie, przynajmniej tego bym chciała.
Dzisiaj outfit bardziej na ciepłe dni, które powoli się kończą, jednak z ciepłym sweterkiem/ kardiganem może być wykorzystany także jesienią.



 









--------------------------------------------------------
SNAP: xxlacigale

5 komentarzy:

  1. Szkoda, sceneria nieco przygnębiająca, bo modelka niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie są cudowne! Ogólnie według mnie spoko stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiało amerykańskim klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę taką figurę!!! Kiedy ją tak świetnie wygladalam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. I super makijaż!

    OdpowiedzUsuń